Hurra! Vi fick lägenheten!!

Vet ni vad??! Vi fick lägenheten!!! =)

Vi var ju och kollade på en annan lägenhet innan idag, men den var inte alls lika fin som den vi kollade på igår. Så vi ringde direkt till hyreshuset och sa att vi ville ha den andra lägenheten, och sen skulle dom bara göra en kreditupplysning på oss. Och nu för ett tag sedan så ringde dom och sa att lägenheten var vår! Whohoo! Jag är så glad! För det var verkligen hur fin som helst! Och tvättmaskin och allt! Så det 1/9 flyttar vi till hovshaga. =) Får hoppas bara att RIAB hittar någon som kan flytta in i vår lägenhet till den 1/9 också. För annars måste vi betala dubbla hyror, och det blir lite tajt. Vi har kollat på det och vi har råd med det om det skulle hända, men det blir tajt. Typ alla våra sparpengar går åt då. Så vi får hålla tummarna nu!

Efter vi hade vart och kollat på den andra lägenheten så stack vi hem till Matthias föräldrars hus och matade katterna, vattnade blommorna och lite sånt. Nu precis fick vi besök av Sebastian och Sofia, dom kom precis hem efter en månad i Bali. Fy fasen! Dom va redigt bruna, och dom hade haft det jätte bra! Snart ska vi handla. Jag har glömt att skriva det innan, men vår micro gick sönder förra veckan och den skickades på lagning( vi fick den från City Gross) Och iom att vi har en liten knutte på fyra månader så är det lite jobbigt ytan microvågsung. Så dom var så snälla att låna ut en till oss. Så ska hämta den med.

Måste göra mig iordning nu!


Slutsats:
Vi fick lägenheten
Det är ultrafint väder ute
Tindra är på så härligt humör
Jag älskar Matthias och han älskar mig
Kan det blir bättre?



glad



Gladare



Gladast!


//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

GRATTIS :D

och otroligt fiina kort på lilla tindra :D

2008-07-03 @ 17:37:11
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0