Lite shopping...

Så nu har jag kommit hem från stan. Handlade en svart hoddie med dragkedja. Jag har länge velat ha en sån och hittade en snygg på H&M nu. =) Sen köpte jag ett vit linne me tryck på H&M också. Sedan köpte jag brunkräm eller foundation som det egentligen heter och en mascara. Så jag är väldigt nöjd med mitt inköp. Och för första gången på länge kom jag inte hem med barnkläder, va och kollade lite på Lindex men ska vänta med att köpa tills hon blir lite större. Hon har så mycket kläder just nu.


Svart hoddie 198 kr på H&M
Vit linne med tryck 49,50 kr på H&M



Loréal Infallible foundation 145 kr på Lindex
Maybelline Volum Express 109 kr på Lindex



Gumman i vagnen



Sötnos!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0