Nytt besök på BVC...

Nuhar vi precis ätit jag och Tindra och legat lite framför tv och myst. Tindra är på prathumör, hon ligger och pratar med sakerna som hänger i babygymet just nu. Vi va ju på BVC innan idag Nu väger hon 6310 g och är 66 cm lång. Hennes huvudomf är 40,5 cm. Allt såg bra ut, hon har ju fått lite utslag på överkroppen och är lite torr även fast jag smörjer in henne med babyolja varje dag, så fick ett tips om en salva åt det. Så ska ner till apoteket imorgon tänkte jag.

Sen pratade vi lite om puremat och smakportioner och så. Jag har ju börjat ge henne NAN2 nu och det funkar bra, hon är inte hård i magen. Sen sa hon att vi skulle helst börja med alla rotfrukts och grönsakspureér först och sedan alla frukt och bärpureér. Ska även köpa hem lite gröt som hon ska få på kvällarna.

M slutar vid fyra, sen ska vi till City Gross och handla. Det jobbiga är bara att vi  har ingen tillgång till bil just nu, alla är bortresta. Så vi måste gå dit och vagnen får va packåsna. Ska köpa batterier då så jag kan ta lite kort och lägga in här. =)

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0