Svarthårig igen...

Igår blev det ingen uppdatering och jag nästan skäms. Ändå så fick jag många besökare, så det är ju bra att ni följer min blogg trots allt att jag slarvade igår. Iaf, igår var jag hemskt trött hela dagen. Vi kollade på film och mös och hade en ganska tråkig söndag. Jag färgade äntligen håret svart igår också. Jag fick göra det helt själv, vilket inte är så lätt nu när man har så himmla långt hår. Men det gick bra och resultatet blev faktiskt skit bra måste jag säga. =) Jag ska lägga in en bild senare. Sen idag tänkte jag ringa ner till New Style och beställa tid för klippning nån gång denna veckan. Jag har ju fortfarande inte använt mitt present kort där. Och nu när jag har färgat håret får jag passa på.

Natten var inte alls kul. Förutom att jag själv hade svårt att sova, sov väldigt oroligt inatt vet inte varför men så va det bara. Tindra vaknade två gånger inatt också. Och imorse vaknade hon vid halv sju och vägrade somna om. Jag lyckades få henne att somna om i ca en timme men sen gick det inte längre. Sen dess har hon varit väldigt gnällig, har gett henne mat men hon har bara vridigt och vänt på huvudet och vägrat ta flaskan. Så fort M kommer hem från jobbet ska vi ner till Baby & Kids och köpa en sån där napp eller bitring. Jag är helt säkert på att hon är gnällig pga tänderna. Nu tog hon iaf flskan och somnade äntligen! Så skönt med lite lung och ro! Ska göra mig i ordning och äta lite frukost, har knappt haft tid med den förrens nu. =(



//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0