Picknick kanske?

Idag gick vi upp vid nio. Jag kände mig riktigt utsövd, tack vare att M tog Tindra inatt. Idag är en underbar dag och den ska man absolut inte tillbringa inne. Vi har städat undan lite i lägenheten nu och håller på och göra oss iordning. Ska ut i det fina vädret. Måste till City Gross och handla för veckan framåt nu, M jobbar hela helgen så det måste göras idag. Sen ska vi nog till sjön här och bada lite och ha picknick. =) Imorgon ska jag träffa mamma istan och sen ska jag följa med henne hem till Rottne. Det ska bli kul! M jobbar till nio varje dag nu i helgen, och det är så tråkigt att vara ensam hemma så det är roligare att vara hemma hos mamma min istället då.

Måste snabba mig ut i det fina vädret nu!


//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0