Lugn natt...

Inatt skulle ju egentligen M ta henne hela natten. Men självklart sover hon hela natten då. Det är ju iofs jätte bra, men lite typiskt. varför kan hon aldrig sova hela nätter när jag tar henne för? Haha. Men hon kommer förhoppningsvist sova hela nätterna snart igen. Får se hur det bli nu inatt.

Idag blir en lugn dag skulle jag kunna tro. Filmdag! =) Imorgon ska vi till stan och jag ska köpa smink. Min brunkräm är helt slut! Total Kaos liksom! Haha. Och sen börjar min mascara ta slut också.

Batterierna på kameran är slut igen. Så segt, den drar batterier värre än tindra slukar mat. =) Så det blir inga nya bilder på några dagar nu Ska handla på torsdag så ni får stå ut tills då.

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0