Lite bilder från igår och idag...

Idag har vi varit nere vid sjön och solade och vilade. Jag till och med doppade mig. Det var faktiskt ganska härligt i vattnet, jag brukar ju vara så känslig så fort det är för kallt, men nu gick det bra! =) Tindra var vaken hela tiden och tyckte det var jätte intressant att ligga där under parasollet och kolla på allt och alla. Nu ska vi snart äta, sen vid åtta ska jag ta bussen hem. Jag tror M saknar oss lite.

Här är lite bilder:



Tindra fick smaka på fruktjuice, Det tyckte hon var jätte gott!



Sedan var hon rolig, pruttade med munnen...



...Och pratade en massa



Sömnig efter en varm dag



 Elvis och Tindra myser tillsammans



Sen blev det lördag och då gick vi ner till sjön  och hade mysigt



Solstrålen själv ju!



Titta så söt jag är! =)


//S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken underbart söt liten flicka Sarah! Hoppas vi kan träffas när jag är hemma i höst!

2008-07-27 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0