Kul att flytta...

Fick reda på för en stund sedan att vi antagligen slipper dubbelhyror. För vår granne letar efter en större lägenhet (hon bor i en etta för tillfället). Och hon vill ha vår lägenhet och kommer antagligen att få den. Och jag är så jäkla glad över detta alltså. Vi kommer ha råd me soffan och vagnen som jag vill ha. =) Det känns hur skönt som helst, men det kommer kännas ännu bättre när allt är fixat och klart. Jag längtar tills flytten närmar sig och vi ska börja packa, inhandla dom nya grejerna och så. Det är ju kul att flytta! Och jag har ju gjort de en del gånger i mitt liv. Tror det här är den 12:e gången jag flyttar på 20 år. Det är inte illa.

Ska gå och lägga mig nu. Jag hoppas att Tindra sover bra inatt. Hon vaknade bara en gång förra natten, så jag fick sova. Imorgon är det fredag och M jobbar sista dagen sen är han ledig. Så vi ska ha myshelg. =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0