Kramp...

Gårdagen blev jätte sen. Vi va ju tvugna att gå till City Gross för att handla. Vi var inte hemma förren halv nio. Och då va vi tvugna att ställa oss och göra mat. Jag va jätte hungrig och lagom till maten var färdig, så kunde jag knappt äta. Jag hade ingen hungerkänsla kvar och jag mådde illa. Men jag var ju tvungen att få i mig något så jag åt så gott jag kunde. Och idag får jag betala för det, jag har haft kramper i magen och konstant ont i den. =(

En annan grej som inte är så kul, är att M jobbar och jag måste städa hela lägenheten idag. För idag ska vår granne komma och kolla på lägenheten.

Igår fick vi hem dom framkallade fotona från Postfoto. Dom hade ju ett erbjudande där man mara behöver batala porton och Expeditionsavgiften, som ligger på 60 kr om man framkallar 100 bilder. Och det är ju inte så farligt tycker jag. 
Jag skulle ju egentligen handla batterier igår också, men självklart så var alla AA batterier slut. =( Så det blir tyvärr inga nya bilder än. Så här får ni en gammal istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0