Hungrig som tusan...

Tindra lyckades somna i nästan två timmar, så jag kunde ligga på balkongen och sola lite. Få lite egen tid. Det är ju inte alls ofta jag får de. Hon är lite gnällig och trött idag, måste va för att det är så jäkla varm idag. Och nästan helt vindstilla. Hon har fått lite värmeutslag också. Så nu ligger hon i bara blöja. Jag håller på och laga mat nu, jag blev skit hungrig bara så där. Håller på och göra currykyckling och potatis som man skivar i tunna skivor, kryddar med salt, peppar och grillkrydda. Och sen in i ugnen med dom i ca 10-15 min beroende på hur tunna man har gjort dom. Det brukar bli skit gott faktiskt, och enkelt och snabbt.

Ska snart bort till Ms föräldrar och mata katterna, ska kanske sola där en stund det beror på om molnen försvinner. Sen ska jag in om affären i dalbo och handla lite. Jag tänkte att jag skulle göra rabarberpaj. Vi plockade en massa häromdagen hemma hos Matthias föräldrar. Och en massa körsbär, fast det tål ju inte matthias. Måste köpa vaniljsås isåfall.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0