Haffad av Polisen...

Förlåt för inget bloggandet igår, men jag mådde verkligen inte bra igår. Hade ont i magen och jätte mensvärk. Så jag tog det bara lungt igår. Kollade på tv och mös i vår nya soffa med Tindra. Sedan igår när vi skulle gå och lägga oss hörde vi någon som skrek utanför oss. Vi kollade ut för att se vem de va. Och det var en äldra man som hade drukigt alldeles för mycket. Han staplade fram med sin cykel och var nära på att rammla flera gånger. Och precis utanför vårt fönster rammlade han med cyklen och allt, som tur va ramlade han på gräset annars hade de kunnat gå riktigt illa. Men sedan så låg han kvar där och deckade totalt. Vi  gick in och kollade på Paranomal State (skit läskigt program), och när de hade slutat gick vi och kolade om han låg kvar, och det gjorde han. Så vi ringde polisen som kom och väckte honom och förde honom hem. Han kunde ju inte ligga kvar där ute hela natten när det regnade och allt. Så man kan väl säga att vi gjorde en god gärning igår. Fast det kanske inte han tycker, men han får ju skylla sig själv och dricker så.


Ska iväg till BVC snart. Ska vara där runt tio tiden. Så ska göra mig iordning nu. Skriver mer senare!


//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

jo jag han fick majs idag också :P och i morgon, han får ungefär 5 skedar per dag, ganska normala :D han älskar det :D så vi få se när han slutar med vällingen och börja bara med puréna xP min bror gjorde det vid 4,5 månad xP. ahh hade kul då faksit, det var trevligt att vra med på en förlossning fakitist :) hoppas du får en bra dag :D

2008-07-16 @ 13:04:51
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0