God natt gott folk!

Ska gå och lägga mig alldeles strax. Måste först hänga upp tvätten som inte hann bli torr och bädda fram madrassen till mamma. Hon kommer hit efter jobbet imorgon och ska sova här. Fem i tre tar vi bussen mot fagerhult och vi blir hämtade där med bil. Så jag kommer hinna blogga lite innan vi åker. Jag är inte säker på att dom har bredband där ute, så kommer nog inte kunna skriva så mycket då, om  jag äns kan skriva något. I Värsta fall blir det en liten "bloggpaus" tills på söndag. För då kommer vi hem. Jag ska ta en massa bilder i helgen också. För nu så äntligen fanns det batterier på City Gross till min kamera, eller Matthias kamera är det egentligen men det är nästan bara jag som använder den.

God Natt gott folk!


//S.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till vinsten om ett presentkort på babyshop. Kontakta mig på mailen. Ha en fin kväll.

2008-08-01 @ 22:09:56
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0