Första tanden!

Tindra har fått sin första tand!
Jag har länge misstänkt det för hon har varit grinig, vaknat om nätterna och inte varit direkt hungrig, dregglat en massa och velat bita på allt. Men det är ju ganska tidigt för tänder, så jag visste inte riktigt vad det var. Så igår när hon låg brevid mig i soffan tog hon tag i min hand och körde in den i munnen på henne själv, precis som hon ville visa att hon hade fått en tand. Och mycket riktigt, en liten vas tand tittar fram genom tandköttet i nedrekäken på höger sidan. Min lilla gumma har fått sin första tand! Men hon är ju inte så liten längre. =)




//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

åh vad kul :D

2008-07-17 @ 17:23:46
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0