Sura Bilar är så mums...

18 februari


Vaknade vid elva  idag. Va uppe ganska sent igår och kollade på film. Tror jag inte somnade förrens halv två lr nått.. Jag vaknar varje natt nu vid fyra och nån gång mellan sju och åtta, för att jag måste gå på toa. Samma visa varje natt. Kommer inte äns ihåg sist jag fick sova igenom en hel natt utan att behöva gå upp och gå på toa, eller spy. (Vilket jag gjorde under den tiden jag åt mina p-piller) Skit jobbigt va de! usch!  Måste fixa annat preventivmedel än p-piller sen efter barnet är fött. För jag bara spyr av att svälja piller. kan inte äns svälja en alvedon längre utan att jag får klökningar och i västa fall spyr. :oS

Har lämnat gubben min nu, tog bussen till Rottne vid tre för att hälsa på mammsen och mina syskon. Ska stanna här ikväll också. Fick en påse Sura bilar av mamma som jag ska gotta på sen. Älskar verkligen det godiset! Är helt galen i dom, och lakrits nappar så klart! :oP
Usch bussresan hit va så jobbig. Satte mig ner och slängde upp mina två väskor i stolen bredvid för de är ju så trångt för att ha dom vid benen. Sen kom värsta familjen och självklart så skulle en av deras 12 barn sitta bredvid mig, även fast de fanns hur mycket plats som helst i bussen. Så fick flytta mina väskor och sätta dom nere bland benen iaf. Värmen stekte på. Det är ju vårkänsla ute nu ju! och självklart ingen aircondition, satt och svettades som en gris. Sen när jag inte trodde att de skulle kunna bli värre, så fick jag helt plötsligt skit ont i magen och ryggen. En mensvärk liknande känsla.. Va först rädd att de va värkar jag höll på att få. Men så farligt ont gjorde de inte. Sen tack vare att jag fick sitta på värsta konstiga ställningen för att få plats med mina fötter, somnade båda benen på mig...
Hela resan tar ca 30 min, men de kändes som en evighet. Och så fort jag steg av bussen släppte verken i ryggen och magen.. och jag har inte kännt av de sen dess... tur.. :o)


Ska laga fiskpinnar och makaroner åt mina syskon nu... Sen ska man väl kolla på American Idol.. Folk är bra pinsamma ibland. Fattar inte varför dom ens tar sig dit och tror att dom har en chans..


Saknar min lilla gubbe! Kommer ju hem imon,,,



Ska ladda upp lite mer bilder senare... Hittar inte sladden till min mobil bara.. :oS


//Lill.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0