Shepards Pie...

21 februari...

Igår träffade jag familjen i stan och mamma bjöd på kinabuffé. Det va riktigt gott och jag åt med stor aptit!! Det va länge sedan jag åt på resturang nu. Jag och Matthias har ju aldrig pengar till sånt. Sedan fick jag va personlig stylist åt min lillebror. Han skulle få två par jeans av morsan i födelsedagspresent. Och det gick ganska bra. Jag ville ju få i han ett par Cheap Monday byxor. Men dom är för tajta för hans ankfötter. :oP Men jag hittade två par till han till slut...


Idag har de vart en jobbig dag. Jag och Matthias gick upp vid tio, för vi skulle hämta vår barnvagn idag borta i Örkelljunga. Och vi va tvugna att vara tillbaka med bilen i Växjö innan fyra helst. Så jag slängde i mig lite flingor med filmjölk bara. Hann inte äta mer. :oS Vilket gjorde resan skit jobbig. Resan dit stod jag ut. Vagnen va jätte fin och så. Men hemresan va inte lika rolig. Orkar inte med några längre bilresor nu med den här magen. Benen domnar och jag kan inte hitta en bra ställning. Sitter och vrider på mig hela tiden, upp med benen, ner med benen, benen i kors och tvärs. *pust* Och sen kramp i magen för att man är så hungrig. Och som de inte skulle va nog med det. Så har barnet sparkat mig hela dagen i högersidan, och det har gjort riktigt ont vissa gånger. Den håller fortfarande på!

Sen när vi kom till Växjö va de raka vägen upp till Matthias föräldrar, tog en kopp kaffe och slängde i mig två mackor, för vi skulle till City Gross och handla, så det fanns ingen tid för lunch. Vi va inte hemma förrens vid sju tiden. Maten står på spisen nu. Vi ska äta Shepards pie, och de ska bli såååå gott! =) ängtligen mat!!

Så mitt humör har ju inte vart på topp idag.. Ska ta en dusch och lägga mig tidigt hade jag tänkt! Sova ut imon.. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0