Till MVC snart...

Idag vaknade jag vid nio, låg och drog mig i sängen till tjugo över. Sedan väckte jag Tindra, tänk att jag har sån latmask till dotter att jag måste väcka henne nu för tiden annars ligger hon och sover till tio halv elva! Haha! Nu har vi iaf ätit frukost, borstat tänderna och gjort oss iordning. Jag ska bara sminka mig sen är vi klara. 12.40 har jag tid hos MVC, M ska komma och hämta oss vid halv ett så ska han med för en gång skull! Han har alltid jobbar dom senaste gångerna.

Sen ska jag och Tindra träffa Frida och Tuva nere i stan. =) Ska ta en fika och kolla runt lite i affärer. Måste köpa en doppresent! Skulle behöva ett par vita strumpbyxor åt Tindra också, dom hon har börjar bli för små. M jobbar på cafe Pax ikväll och kommer inte hem förrens vid tio ikväll. Ska iaf kolla på Fringe ikväll annars ska vi nog bara ta det lungt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0