Snö på taken...

Igår kollade vi på film hela kvällen in sent på natten. Vaknade och tittade ut och upptäckte att det hade snöat. =) Nu ligger det lite kvar på taken och gräset, men det kommer säkert att smälta bort. Idag börjar M jobba vid halv fyra och jag och Tindra ska vara själva här hemma och mysa tills tio då han kommer hem. Men då sover förmodligen Tindra.

Håller på och plockar runt i lägenheten lite, tvättar och ska ta och diska snart. Tindra kommer nog somna snart, hon springer omkring i sin gåstol och är lite små gnällig. Ska ta och lägga mig brevid henne i vår säng, så ska vi nog se att hon somnar. =) Ska mog passa på att slå in lite julklappar medans hon sover. Har några kvar, men har inte riktigt koll på hur många. Aja.. Ska lägga mig och vila med min dotter nu..

Kommentarer
Postat av: Mia

jaa, det är så otroligt mysigt =)

när kände du de första sparkarna denna gången?

2008-12-04 @ 14:01:42
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: JOLINE I Ensam och ung mamma till 2!

mysig blogg du har :) va tätt det blir emellan barnen. min dotter e född i april. haha skulle aldrig orka med en till bebis nu. vet du va de blir ? :)

2008-12-04 @ 21:04:51
URL: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0