Sjukt seg..

Alltså den här dagen har varit otroligt slapp, både jag, M och Tindra har varit hur sega och trötta som helst! Hoppas att vi inte börjar bli sjuka bara. Tyckte Tindra kändes lite varm innan men hon hade ingen feber. Själv har jag ont i halsen. Var ute och gick en runda innan. Vi har en speciellt liten runda som vi brukar gå som tar ungefär 20 minuter och det är alldeles lagom för mig. Jag ska ju helst inte gå några långa prommenader nu med tanke på foglossningen, högst 30 minuter sa barnmorskan. Jag trodde Tindra skulle somna medans vi var ute men det gjorde hon inte. Istället somnade hon nu när vi kom hem. Ska väcka henne strax för annars sover hon nog hela kvällen och vaknar senare och är vaken långt in på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0