Sjukt jobbig natt!!

Internet funkade inte igår kväll hemma hos oss, så sjukt störande! Men nu verkar det funka igen och nu kan jag äntligen blogga! =)

Helgen var trevlig! I lördags bakade vi pepparkakor och Tindra var helt beundrad av pepparkaksdegen. Hon skulle bara kladda och ta det direkt in i munnen! Hon tyckte det var hur gott som helst, och hon var helt galen. Haha! Men hon fick inte vara med så länge till för pepparkaksdeg är inte det bästa för magen när man är så liten ju. Sen gjorde vi lite annat julgodis som knäck, cornflaskes godis och lite sånt. Knäcken blev sjukt god! =) Vi sket i att göra lussebullar, det ska jag och M göra nu någon gång i veckan istället.

Tindra var sjukt jobbig igår kväll/natt. Hon somnade vid åtta, halv nio som vanligt. Men vaknade upp en timme senare och var jätte pigg och ville inte alls somna om, specielt inte när M kom hem också. Då skulle hon bara leka och busa. Och gissa vad? Hon var vaken ända tills två inatt!! Jag var helt slut och vi sov alla tre till halv elva idag! Pust! Så sjukt jobbigt!


Idag har vi varit iväg och handlat, va uppe hos Ms föräldrar en stund, sedan har vi röjt upp här hemma. Nu håller jag på med maten och jag är verkligen dödshungrig, vi har inte äns hunnit ätit lunch idag liksom!


Bilder kommer senare, jag lovar.. Måste äta först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0