Seg slappdag..

Ja idag sov vi ut, tills kvart över tio.
Det var skönt! Tindra sover så länge, om man vill gå upp tidigt får man ju väcka henne liksom. Annars sover hon till tio,elva. =) Hon har verkligen hamnat i en sovaperiod, men jag ska väl inte klaga. Den kan ju ändras när som helst och då kommer jag vara tacksam för dom här veckorna hon verkligen har sovit länge. =)

Idag är M hemma hela dagen och vi har precis ingenting inplanerat. Skönt! Han ska jobba kväll torsdag-söndag. Och på fredag ska jag hem till mamma för julbak och så ska vi klä hennes julgran. =) Så kommer sova där också. Vet inte om jag kanske ska sova där på lördagen också, i och med att M jobbar kväll och jag kommer typ inte se honom alls på lördagen så vore det skönt att få vara hemma. Och få lite hjälp med Tindra. =)

Funderar på att gå ut och gå en runda med Tindra, tvinga med mig M, om jag kan vill säga. Hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0