Regnet öser ner...

Ännu en vilodag så här inför jul idag. Vi har bara tagit det lungt. Ska ner till affären strax, köpa kryddpeppar till julköttbullarna som jag ska göra senare, och posta två brev till försäkringskassan. Hade först tänkt att gå vår vanliga runda med vagnen med det regnar! =( Så trist! Så jag tror vi hoppar det. Va aldrig istan häromdagen, ska dit på tisdag och träffa mamma, Rasmus och Lillan. Dom har inte köpt alla julklappar än så ska hjälpa dom lite och sen ska jag passa på att framkalla korten då istället.

Och det är inte på måndag jag ska på ultraljud utan det var på tisdag. Hehe! Lite förvirrad så här inpå jul, mycket att tänka på ju. Äh nu ska jag ner till affären..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0