Molnanade värk...

Igår kväll hade jag sån skit ont i ryggslutet och i bäckenet. Hade molnanade värk precis hela kvällen, låg och kred nästan ju! Hade på värmekudden och det hjälpte lite, men jag hade svårt att somna. Nu känns det bättre iaf! Pratade med Barnmorskan och fick lite tips hur jag ska röra mig och gå och lite sånt. Vi får hoppas att det inte bli värre bara, annars kommer att det bli jobbigt här hemma!

Vi håller på och göra oss iordning för att gå ut. Ska ner till stan, kolla lite julklappar, lämna doppresenten och sen klockan 17.30 ska vi kolla på Luciakonserten i Domkyrkan. Tindras första Luciatåg ju! =) Ska bli mysigt! Nä, nu hinner jag inte skriva här mer, måste packa Tindras väska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0