Kramp och sura uppstötningar...

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi slappade fram till två ungefär sedan körde vi lite snabbstädning av lägenheten, har tvättat det sista, så nu ligger det bara en två filtar i tvättkorgen som jag ska slänga in imorgon. Tänkte även slå in julklapparna så man har det gjort, tejpen tog slut efter tre julklappar så det blev inte mycket till att slå in julklappar. Vid fyra var hela familjen ute och gick en runda. Det är ju riktigt mysigt ute nu när det är så mycket snö, undrar om det håller i sig och är snö till Julafton. Det hade ju varit lite mysigt, eller hur? =)


Annars så har min graviditet börjat bli lite jobbig nu. Bortdomnade, kramp i fötter och ben, molnandevärk i ryggslutet och bäckenet, sura uppstötningar och trötthet är min vardag just nu. Igår fick jag så ont i bäckenet att jag var tvungen att ta två alvedon och gå och lägga mig. Det kändes som dom värkarna jag hade i början av Tindras förlossning, bara det att nu så strålade smärtan hela tiden och kom inte i intervaller. Sjukt jobbigt! Från och med nu är det M som sköter all dammsugning och andra jobbiga saker för min rygg! Och jag måste passa på att vila så mycket jag kan.


Här kommer två bilder från ikväll:


Står och tittar på tv. =)



Dreggelfia! =)

Kommentarer
Postat av: Mia

åh så stora fina ögon!

en riktig gullunge =)

2008-12-13 @ 22:13:20
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0