Kiss i sängen!!

Skriver lite snabbt bara, jag har Tindra i knäet och det är lite svårt att skriva med en vild liten bebis. Det var inte alls trevligt att vakna upp idag. Det stank jätte mycket kiss i sängen, och jag kunde inte fatta riktigt varför? Hon hade blöjan på sig och den var inte jätte nerkissad. Men när jag sedan skulle byta blöjan på henne upptäckte jag ett hål i den och små tussar hade rammlat ut och det stank kiss! Hela sängen var full med sådanna! Så lilla Tindra hade väl suttit och pillat hål där på något sett någon gång i morse skulle jag kunna tro..Busunge!

Vid två ska vi ta bussen till Rottne. Ska göra oss iordning och ta det lungt lite innan dess. Idag blir det en massa julbak och sen ska vi klä mammas julgran! =) Skriver lite senare...


Kommentarer
Postat av: Linda

Ahh kan inte fatta att du ska ha en liten till :) Så roligt för dig att allt går bra :)



Hittade en gammal skiva häromdagen..trodde jag skulle dö av skratt! KISS I MIN BLÖJA HA HA HA HA HA HA!!!



Minns du? ;)

2008-12-05 @ 13:24:20
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0