Julkonsert igår...

Ja vi var i stan ganska länge igår. Jag,Tindra, Mamma, Rasmus och Lillan var i kyrkan och kollade på när Isabell sjöng. Det var verkligen proppfullt i kyrkan! Vi fick stå längst bak och Tindra blev lite grinig för det var sjukt varmt där inne, så fick ta av henne aoverallen och allt. Men annars var hon lugn hela tiden. Efter julkonserten träffade vi hela Ms familj och dom erbjöds sig att skjutsa mig hem. Så jag kom hem lagom till Gossip Girl började. =) Sedan spenderade jag och M hela kvällen framför tvn, det är ju så sjukt mycket bra på tvn på söndagar.

Idag sov vi länge, för länge. Jag har kännt mig helt trött och seg hela dagen. Jag och Tindra badade innan, sen när hon kom upp från badet deckade hon direkt! Ska snart börja med kvällsmaten. M ska iväg vid åtta och kolla på Liverpool match, jag orkar inte följa med! Tycker inte att det är så vidare kul med fotboll, så stannar hellre här hemma och myser med Tindra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0