Inga dubbla raggsockar längre...

Ja dagen har varit bra faktiskt, utan att ha något speciellt inplanerat så har den flytit på ganska bra måste jag säga. Det var fullt hus här innan, Isabelle och hennes kompisar kom och skulle låna våra instrument för att öva på en låt som dom ska spela upp på tisdag. Så ni kan ju tänka er vilket kackel det var med fem elvaåriga tjejer, och Tindra fick ju såklart all uppmärksamhet. Så det tyckte hon var hur kul som helst! =)

Sedan gick jag och Tindra en liten runda med vagnen i det kalla vädret, var borta i 20-30 minuter och Tindra somnade under tiden. Det var faktiskt otroligt skönt att få komma ut lite och få frisk luft, även fast det är kallt så känner jag inte direkt av det nu när jag är gravid. Jag är vääldigt varmblodig av mig just nu, annars brukar det vara jag som fryser fötterna av mig redan i november, och måste ta på mig dubbla raggsockar när det är snö om jag överhuvudtaget ska kunna gå ut utan att förfrusa mina stackars fötter. Hehe!

Lyckades bara slå in tre utav alla paketen som ska slås in innan, hehe. Men har hunnit med en del annars, diskat, plockat undan leksaker efter Tindra, tvättat och nu står mat på spisen. M kommer hem vid tio och jag är inte så speciellt hungrig just nu så jag väntar med att äta tills han kommer hem. Och lilla Tindra somnade precis så nu har jag det äntligen lugnt här hemma. Ska sätta på den sista högen tvätt i tvättmaskinen, sen slänga mig framför tvn med julmust och pepparkakor. =)

Föresten imorgon ska jag ju hem till mamma, tror vi åker någongång på eftermiddagen. Kommer sova där både fredag och lördag, för M jobbar och är knappt hemma hela helgen. Det kanske inte blir lika mycket bloggande men jag kommer försöka skriva ett inlägg varje dag iaf.. =)


ooj, ett långt inlägg...Hehe!

Kommentarer
Postat av: JOLINE I Ensam och ung mamma till 2!

aa va kul :) jag har nyss fyllt 22.

var bor ni?

känns det inte lite konstigt att va gravid redan då man redan har en liten bebis..? hehe tycker att min lilla e så liten..



anton var ju redan 1 år och 3 mån när jag blev gravid igen..

men det e ju skit mysigt att få tätt :)

2008-12-04 @ 21:19:27
URL: http://jlns.blogg.se/
Postat av: Mia

jag kände de första sparkarna i vecka 16 jag också, och lite sprattel nån vecka innan. =)

2008-12-04 @ 21:39:56
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mia

jag kände de första sparkarna i vecka 16 jag också, och sprattel nån vecka innan. =)

2008-12-04 @ 21:41:29
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0