Förkylda hela bunten...

Tindra somnade för en halvtimme sedan ungefär. =) Så nu kommer hon sova hela natten, skönt! Jag är verkligen skit trött så skulle kunna gå och lägga mig nu också, men tänker sitta här ett tag iaf och ha min lilla egentid för mig själv. M spelar Xbox med Sebastian och dom är så osociala! Föresten Lussebullarna blev verkligen jätte goda! Ifall ni ska baka det så tycker jag absolut att ni ska ha i kesella! Jag beställde lite kläder åt Tindra innan på en jätte billig hemsida. Tack för tipset Louise! =)

Usch sitter här och har sura uppstötningar, har kommit på att det är nog julmusten som ger mig det! Så det blir nog inte mer julmust för mig i jul. Det är sjukt gott, men inte så gott att man vill gå och ha sura uppstötningar resten av kvällen. Både jag, Tindra och M har blivit förkylda nu. Jag och M har ont i halsen och Tindra är jätte snuvig, och hon tycker att det är hur kul som helst att blåsa ut sitt snor och kladda! Haha! Vilken busunge jag har va?!

Börjar faktiskt längta till den lille nu, ska bli såå mysigt! Och jag undrar hur Tindra kommer att ta det?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0