En liten paus...

Tindra sover middag just nu. Vi har bara tagit det lungt idag. Frida och Tuva skulle ju egentligen komma, men dom fick förhinder så vi har bara slappat idag. =) Skönt det med ibland! Ikväll ska vi på "rockkonsert" iaf. Sedan ska med Ms föräldrar hem. Måste hoppa in i duschen snart, ska bara läsa runt här på internet först lite.. =)

Kommer att ha en del att göra nu om dagarna, och jag är kommit i en ikke bloggperiod. Det känns inte lika lockande just nu, men det kommer nog att ändras. Känner att det är så mycket nu kring jul och min graviditet, är ju så trött! Så jag ser hellre att jag vilar och tar det lungt och är med M när jag har min ensamtid än att blogga. Kommer absolut inte att sluta skriva, men kommer bara inte att skriva lika ofta och flera gånger om dagen. Hoppas ni har förstråelse..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa kan tänka mig att de bir fullt hus då ;) mycket o hålla reda på! hehe..



haha jaa ronnie ja..jag skratta så mycket när jag hörde den nu o david bara kolla jättekonstigt på mig. Så tyckte han att vjag skulle kötrarunt med den låten i bien till sommaren med fönstrena nere o låten på högsta volym..de hade ju varit nått :P

2008-12-09 @ 16:37:12
Postat av: Nicole - Thilians mamma

http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-nominera-basta-mammablogg.html#comment



hjälp mig att vinna bästa mammabloggare

kommmentra i länken som står här ovanför



och skriv att du röstar på mig



Min bloggadress är :

http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

2008-12-09 @ 21:25:40
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0