All den här stress...

Dagen har varit hektisk! vaknade vid nio och var tvungen att skynda mig, skulle ta bussen 09.58 ner till stan. Väckte Tindra, gav henne frukost, bytte blöja och tog på henne kläder, sminkade mig i ultrafart och borsta håret och tänderna sen var det bara att springa till bussen. Jag höll på att missa bussen men det snälla busschaffören såg mig komma springande så han stannade. Pust!

I stan träffade jag hela familjen, vi delade upp oss och handlade dom sista julklapparna. Sen strax innan halv tolv mötte jag M vid stationen och vi gick till sjukhuset för att göra Ultraljud. =) Allt såg bra ut! Det är fortfarande en liten pojke. Hehe! Och dom räknade ut hans vikt som är 1492 g ca. Han låg precis på "normal" kurvan. =) Vi skulle egentligen ha testat 3D-ultraljud men hans ansikte var för långt ner och det funkade inte då. Ååh dumma bebis! Hehe! Det hade ju vart så kul att få se hans lilla ansikte i 3D.

Sen framkallade vi lite kort köpte den sista julklappen, och hälsade på Lennarth medans vi väntade på att korten skulle bli klara. =) Tindra var helt galen i stan, så fort hon hörde musik började hon digga jätte mycket, satt och svängde fram och tillbaka i vagnen. Haha! Tokstolla!

Vid två var vi hemma, lagade lunch och nu har jag suttit i typ två timmar och slagit in alla julklappar. Så himmla segt! Ska börja packa allt som ska med. Om två, tre timmar får vi bilen och då åker vi till Rottne hem till min mamma. Ska ha lite uppesittarkväll och ha det mysigt så här dagen innan julafton.

Kan inte lova att jag kommer kunna blogga något nu dom närmaste tre dagarna.. Imorgon är det som sagt Julafton och sen dagen efter åker vi till Ms föräldrar och annandagen till farmor. Ska göra mitt bästa iaf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0