Yr och trött idag...

Igår var inte jag hemma på hela dagen. Jag kom ju hem i söndags och träffade mamma och syskonen i stan och det slutade med att alla följde med mig hem och sov här. Sen igår, åkte vi tidigt på förmiddagen till Rottne. Våra släktningar skulle komma från Södertälje och vi har inte träffat dom på över 14 år. Så det skulle bli väldigt trevligt att träffa dom igen. Dom var skit trevliga och vi fick presenter, jag fick två knivar och Tindra fick en söt liten kaningossedjur. Vi ska börja träffas oftare sades det och förmodligen ska vi komma upp till dom nästa sommar.

Så jag kom hem sent igår kväll och var helt slut efter allt farande hit och dit dom senaste dagarna. Men nu är jag hemma för att stanna. M har börjar packa en del nu och nu börjar det synas. Tänkte att jag också skulle packa lite idag och jag ska ringa hyreshuset efter ett och fråga när det är besiktning på den lägenhet vi ska flytta till.

Imorgon ska vi till BVC på femmånaders kontrollen. Och Tindra ska få spruta igen, stackare! Hennes utslag kommer tillbaks så fort jag slutar med kortisonsalvan, och jag vill inte smörja henne med den för ofta. Det är inte bra för huden, och speciellt inte för små bebisar. Så ska prata med barnmorskan om det.


Usch, är helt yr så fort jag reser mig upp och jag känner mig JÄTTE trött! Ändå har jag fått sova bra inatt. Tindra somnade vid halv tio och vaknade inte förren tio över fem. Så jag fick ju verkligfen sova ut där. Så tycker det är lite konstigt att jag är så himmla seg och trött idag. Kanske är vädret? Förkyld har jag också blivit. SEGT!!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0