Utslagen är bättre...

Det har varit fullt upp idag, vi har städat och handlat för veckan. Tindra har krävt ganska mycket uppmärksamhet idag. Och ska jag vara ärlig så har jag varit ganska seg av mig. jhag har till och med varit så seg att jag inte orkat skriva här. Så jag gör det nu istället.

Tindras utslag har blivit mycket bättre, dom är knappt kvar och hennes hy har blivit jätte len. Så jag tror inte vi behöver gå till bvc imorgon. Och det är ju skönt det att det inte var något allvarligt.

Imorgon ska jag träffa mamma nere i stan vid fem. Det är ju Karl-Oskar dagarna här i Växjö nu i helgen. Och imorgon så är det en massa band  som spelar som mamma ville se. Det är väl inget direkt man lyssnar på, men det finns ju annat kul där. Näh, nu ropar M på mig att maten är färdig, så jag får väl sluta nu. Blir nog att gå och lägga sig i sängen efter man har ätit.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0