Helgen i Grönskåra...

Som sagt, jag och Tindra var i Grönskåra i helgen och hälsade på. Träffade Magda och Tuben och hade allmänt trevligt. Vi var även en sväng in om Högsby och handlade lite på Karlssons. Jag som har längtat efter John Wayne pizzan på Tombestone ville såklart dra dit och äta den. Dom gör dom absolut godaste pizzorna i hela Sverige! Men självklart har hela Tombestone brunnit ner till grunden och jag får fortsätta drömma om min pizza. Sedan så fick Tindra lite kläder och fina saker från Gittan, Reine, magda och Tuben. Dom kunde ju inte komma på dopet.

Det har varit en lugn och härlig helg i grönskåra iaf, och det görs gärna om snart igen. =)
Jag har problem med att ladda upp bilder. Det funkar ju inte! =(
Får prova lite senare, det är något galet här på blogg.se.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0