Ny gröt, Sinlac...

Vaknade för en stund sen, har till och med hunnit att äta frukost. Vilket oftast brukar bli försenat för att Tindra behöver uppmärksamhet. Men idag är hon lugn och ligger och krålar och leker själv med hennes leksaker. Hon sov hela natten inatt. Hur skönt som helst! Hon somnade vid tio igår och vaknade vid sju. Duktiga flickan! Hennes utslag har ju försvunnit så dom irriterar henne inte längre. Och hennes tänder har spruckigt igenom helt. jag tror det är därför hon inte har sovit hela nätterna innan.

M köpte Sinlac år Tindra igår, en specialgröt som inte innehåller någon mjölk. Tänkte jag skulle ge henne det nu. Så får jag se om hon tycker om det. Hon är ju inte så kräsen och det är väl tur det. Den nya ersättningen går bra också, även fast den luktar ruttet så äter hon den. Och hon äter inte lite heller, hon har nästan tömt den burk som vi köpte i Torsdags. Så jag måste ner till stan, till apoteket och köpa en ny. =( Trist i det här vädret, men måste verkligen dit. Apoteket här på Dalbo har ju inte öppet på söndagar.

Bilder kommer senare. Jag har köpte batterier och allt nu. =)

//S.

Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej!! har du ingen bilddagbok? tycker din bebis är så sööt!!!

2008-08-17 @ 17:05:46
Postat av: Denise

vill du ha gratis bloggdesign av mig+? nu kan du även vinna en ny header. Kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara kul att hjälpa till!!!

/Denise

2008-08-18 @ 10:30:42
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0