Mmm...Päronsplitt...

Jag är lite seg med att uppdatera här på min blogg, men är mitt uppe i packning och flyttningsgrejer. Det är mycket som ska göras nu nästa vecka. På torsdag klockan 15.00 är det besiktning i vår nya lägenhet och direkt efter börjar vi flytta alla grejer. Sedan börjar vi städa hela vår gamla lägenhet. Vi har 24 timmar på oss och flytta allting och städa hela lägenheten. För på fredagen klockan 15.00 har vi vår besiktning. Så det kommer att bli stressigt! Tänk, om en vecka har vi flyttat och håller antagligen på att städa i denna lägenhet. Jag längtar!! =)

Idag slutar M vid fyra så ska direkt ner till tvättstugan och tvätta det sista då. Sedan drar vi ner till baby & kids och kollar på vagn. Hoppas vi hittar någon bilig och bra. Det ska ju vara rea där nu, det vore perfekt om dom hade rea på vagnarna också. =)

Nu ska jag sätta igång med bullbak. Ska bara ta en päronsplitt. =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0