Klantskalle!

Nu kan jag äntligen skriva. Det blev skit stressigt igår på morgonen. Jag, klantskalle-Sarah hade beställt helt fel datum på tågbiljetterna. Så jag ringde kundservice och pratade med dom, men tack vare att jag inte hade betalat den summa man måste nu för tiden om man vill ha ombokningsbara biljetter så kunde dom inte göra något. Och inte heller några pengar fick jag tillbaka. Så jag fick slänga ut 500 spänn rakt i luften och köpa en ny biljett. Så jävla arg var jag. Innan kunde man alltid omboka biljetter men nu har dom ändrat det, så det är precis som flygbiljetter nu. Och det fanns inga platser kvar på det tåget som jag skulle med. Jag fick åka en halvtimme tidigare och tack vare att jag hade suttit i telefonkö i en halvtimme om inte mer, hade jag helt plötsligt bara en halvtimme på mig att sminka mig och packa. Snacka om stressigt!

Men jag kom fram till ystad iaf som tur var och jag såg Bonafide, Europe och Deep Purple igår och det var asbra! Jag tänker skriva lite mer om det senare och lägga ut lite bilder. Om två timmar och tjugo minuter går mitt tåg, så ska umgås med farsan min lite. Skriver mer när jag är hemma ikväll!

Hoppas ni har haft en bra helg? För det har jag verkligen haft!

Saknar Tindra som fasen nu bara, det var lite svårt att somna igårnatt utan henne. =(


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0