Bra service!

Dom ringde mig precis från babyshop. Summer suiten från Plastisock som jag hade beställt fanns inte i storlek 74/80. Men hon jag pratade med sa att dom var ganska stora i storlekarna, så jag fick en i strl 62/68 istället. Och det gör ju inget. Tindra har ju strl 62/68 just nu. Och ifall den skulle vara för liten så stod dom för returfrakten och frakten hem till mig för den andra varan. Men tänk ändå att dom tog sin tid och ringde mig, det var verkligen bra service tycker jag. I vanliga fall så hade man fått alla andra kläder och sedan fått reda på att den andra varan kommer senare eller hade dom skickat ett mejl eller något i den stilen. Men tack vare att dom ringde så hann dom skicka iväg den idag. Så jag får paketet redan imorgon eller i övermorgon senast.

Ett stort plus till babyshop.se. =)


//S.

Kommentarer
Postat av: Fia

Skulle du vilja gå in på min blogg och ge en kommentar till blogginlägget "Polarn och pyret". Vill gärna veta din åsikt på det hela. Om du använder kläder från märket osv.

2008-08-05 @ 19:18:02
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0