Total Kaos!

22 April...

Vi va uppe vid tio idag både jag och Matthias. Matthias skulle ut till universitetet och jag kände att jag ville gå ut en runda med Tindra. Det är ju så härligt väder! Vi hade balkongsdörren öppen medans vi gjorde oss iordning. Och medans Matthias står i duschen och jag håller på att sminka mig flyger det in en skit stor humla, den lät som en traktor, jag lovar. Livrädd för humlor och getingar och alla kryp som jag är, tar jag tindra och låser in oss två i arbetsrumet. Och väntar på  att  Matthias ska komma ut från duschen och rädda oss. Men vad jag inte tänker på är att Matthias är lika rädd och inte mer rädd för getingar och humlor än vad jag någonsin kommer att vara. haha! Men till slut så flyger den ut samma väg som den kom in, och tur var väl de! Tänk hur det kommer bli för oss i sommar alltså! Total Kaos!

Vilket fall som helst så gick vi till stan. Passade även på att handla en present till hans pappa, som fyller år imorgon. Det har inte varit ett ända moln på himmlen på hela dagen idag. Så härligt fast det blåser lite kallt. Man får passa sig och inte göra samma tabbe som alla andra gör så fort vårvädret kommer, och ta av sig för mycket kläder för att senare bli förkyld eller sjuk.

Ikväll så kommer ett gäng hit och vi ska kolla på fotboll. Liverpool möter Chelsea. Inte för att jag är så intresserad, men som sagt man drars in i det när man har en pojkvän som är hardcore fan av det.


image35

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0