Sömnlös natt...

15 April...

Det blev ingen tidig promenad för mig och Tindra. Lilla Tindra höll mig vaken väldigt mycket inatt. Så kände att jag va tvugen att sova ut. Jag ska ju tvätta sen från tre till tio ikväll så. Men det är ganska fint väder idag med, så jag går nog en liten runda iaf. Får se om jag går ner till stan. Hon vaknade jätte många gånger inatt, och givetvis när vi skulle gå upp tidigt. Bara för att reta mamma. hehe :oP nä men.

Sitter och funderar på om man skulle åka till ullared i slutet på sommaren. När vi  har mycket pegar. =) Det finns ju jätte billiga barnkläder där åt Tindra. Får väl bli jag och mamma som åker dit, för Matthias va med förra gången, och då va det inget annat än gnäll. Han tycker inte om att shoppa i stora affärer. Så han får ta hand om Tindra istället. =)

Ska äta frulle nu..


14.58
Nu har vi kommit hem. Gick ut till Samarkand och kollade lite i affärer. H&M, Kappahl och Lindex. Kollade bara på bäbis saker och kläder. Inte intressant att handla åt sig själv längre ju. :oP Det va så varmt ute att jag inte kunde ha på mig min skinnjacka. Riktigt härligt! Och Tindra bara sov hela tiden, som vanligt. =) På fredag får vi pengar iaf, får vårt första barnbidrag. =)

Nu är klockan tre, så jag måste ner och börja tvätta nu.


Lite Bilder...


image31
Mat är det bästa som finns, förutom mamma då =)


image32
Sömntutan själv..


image33
Sover sött...


image34
Ute och går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0