Slapp Söndag...

Igår storstädade jag och Matthias hela lägenheten, och det tog nästan fyra timmar! Fy så stökigt det va här! Men nu kan man leva här iaf. =)
Det är en väldigt slapp dag idag känner jag. Tråkigt väder med, inte alls så soligt och vårvarmt som det har varit dom senaste dagarna. Lite tråkigt, men man ska ju absolut inte klaga, för vi har ju haft ett riktigt härliga dagar, eller hur?

Jag fick just på mig mina Cheep Monday byxor. Det är dom tajtaste byxorna som jag har, och jag köpte dom i sammband med att jag fick reda på att jag va gravid. Så jag har endast haft på mig dom typ två gånger sen jag köpte dom. Så det va riktigt kul att jag fick på mig dom. =) Och idag ska jag färga håret svart! Ska bli så skönt! Så jäkla trött på min hårfärg just nu.

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0