Oh nej! Inte mjölkstockning igen!!

23 April...

Tindra sitter i sin babysitter här bredvid mig nu och stirrar. Hon har börjat med sina första ljud också. Det första tecknet på joller. =) Hon börjar också bli mer medveten om saker omkring sig. Hon vrider och vänder huvudet och kollar sig omkring. Följer saker med blicken och så. Fast bara när hon själv vill så klart.

Igår va en jobbig dag. jag va iväg större delen av dagen och hade glömt min pump hemma. Vilket resulkterade i att brösten började svullna lite och ömma som in i. "oh nej! Inte mjölkstockning igen", tänkte jag. Började känns mig lite smått febrig också. Så nu har jag pumpat en massa. Och måste hålla på nu hela dagen och pumpa varannan timme ungefär. Är redan lite bättre som tur är. Men det är inte kul att pumpa alltså, man känner sig som en kossa ju! :oS

Det är lika fint väder idag igen, och funderar på att bege mig ut en sväng snart. Vi ska iaf till matthias föräldrar och äta tårta. =) Hans pappa fyller nämligen år idag.

Ska göra mig iordning nu.

image42

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0