Ny ring i läppen...

24 April...

Idag har jag och Tindra vart och hälsat på ,Matthias och resten av gänget i Chamber 4, i studion.  Dom håller ju på att spela in sin nya demo nu. Så vi va där en stund. Samtidigt fick vi vår lilla promenad i det fina vårvädret.

Igår satte jag in en ring i min nedre läpp piercing igen. Har ju haft den ute nu ett tag. Trots att jag inte har haft nån ring där i över ett halvår, så hade den inte växt igen helt. Fast jag fick ju trycka lite. Jag har ju trots allt haft den sen jag va sexton. Har saknat den lite med. =)

Dom har extrapris på Schwarzkopf hårfärg på City Gross. 50 spänn bara! Så ikväll ska vi dit och handla och då ska jag handla svart hårfärg till mig. Får se om jag hinner färga det imorgon. Annars färgar jag det i helgen nån gång. Är så otroligt trött på min hårfärg nu, så det ska bli skönt att få det svart igen.

Ska mata Tindra nu och sen titta på unga mödrar. =)


image43
Så här blev det med den nya ringen i läppen.


//S.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du satt i den ringen själv eller gick du till en studio? :)

2011-03-21 @ 18:34:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0