2 år..

Idag har jag och Matthias varit tillsammans i två år. =) Han är på universitetet just nu, så jag håller på och städa och fixa i ordning lite fint här hemma tills han kommer hem. Ska iväg till affären med och köpa nått gott tills ikväll. Tänkte att vi skulle kolla på American Gangster, som vi hyrde i helgen. 

Helgen va lugn. I fredags träffade jag mamma och syskonen i stan. Tindra fick en liten klänning och en sommarmössa av mamma, och jag fick en svart tröja. =) Sen följde Rasmus med mig hem. Och igår var vi hemma hos Matthias föräldrar som vanligt. =) 

Hinner inte skriva mer nu. Måste fixa iordning nu innan M kommer hem. Lägger in lite bilder senare. 


//S 

Kommentarer
Postat av: rasmus

hej sarah det är jag rasmus jag läser här då och då väldit spenade och se vad du gör om dagarna jag kanse också ska göra en sån här jag vet ej hur man gör ??? kan du hjälpa mig så jag kan göra nåt när jag har tråkti.

2008-05-14 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0