Ingen inpiration..

Ja det var inte igår man skrev här, och denna gången kan jag inte skylle på att jag inte haft tid, för det har jag! Skandal! Men jag har tappat suget för att blogga lite och känner man att man inte har lust till att göra något eller att man ska göra något bara för att man måste blir det inte lika kul längre. Tyvärr..Och sen så har jag fastnat helt för Instagram. Det är ju trots allt som en microblogg. Så om ni vill kan ni gå in och kika där om ni vill följa mig där instagram.com/sarahthelander..
 
Men jag tänkte kika in här och uppdatera för er som följer mig här, vet att ni är några stycken iaf.. =) Som sagt Floridaresan, vad ska man säga.. HELT underbart! Det var så jädrans skönt att komma iväg och kände att vi verkligen behövde och förtjänade det. jag har tyvärr inga bilder att visa er just nu, då alla bilder ligger på Ms dator och jag har inte tid att föra över alla bilder till min dator nu. (Vi tog några hundra) Men jag lovar att fixa några inlägg om vad vi gjorde i Florida. Promise!
 
Sen har jag börjat en ny kurs, Musikdidaktik. Och kan ju säga att denna kursen är den roligaste vi har haft på hela utbildningen. Vi har liksom bara praktiska lektioner, vi lär oss spela både gitarr och piano, samt lite bas och trummor, vi har röstverkstad där vi ska få lära oss att sjunga på rätt sätt och så vidare. Sjukt kul är det iaf! Nästa vecka har vi "sportlov" men vi ska läsa en bok och skriva ett paper på det under tiden.
 
 
 
 
Insta pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0