Vad har hänt sedan sist?

Ja, under påsken var jag ju som sagt hemma och hade "påsklov" med barnen. Så himla kul och skönt att vara hemma med barnen och hitta på olika saker. Sådans man önskat att man hinner göra lite oftare med dem, men som tyvärr plugg och skola har stått i vägen för. Sedan har vi varit på bio med barnen och här om dagen var vi och tittade på Öster på Arenan. Det var första gången för både mig och barnen. Mille var i extas. När han gick upp för trappan och ut på läktaren och fick se fotbollsplanen lös han upp och brast ut i ett: "Waaaoh!"
 
Hur går de i skolan då? Åh! I love it! Jag vill inte avsluta den här kursen alltså! För första gången så tycker jag att det är kul att gå till skolan. Jag spelar fortfarande piano och gitarr. Men vi har börjat med Musikteknik nu och vår första uppgift var att göra en cover på valfri låt med hjälp av olika program. Skit kul! Även fast sången blev misslyckad! Haha! Även fast jag sjunger friskt här hemma (och i skolan), så är man inget proffs.. Sedan har vi även börjat med ett nytt musikprojekt. Vi håller på att sätta ihop en "föreställning", som vi kommer att spela upp för några barn på någon skola. Vårt tema är "tidsmaskin", där vi kommer att resa tillbaka till olika tidsepoker och spela upp musik som fanns då. Såå kul! Kan berätta mer om det en annan gång..
 
Ska slå på en film nu tänkte jag. M jobbar i helgen och kommer inte hem förens vid halv tolv.. Ska föröka hålla mig vaken tills dess. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0