Fredagsmys...

Jag har faktiskt varit ledig sen i Onsdags men har inte gjort så himmla mycket. Pluggat lite, städat lite och donat i hemmet, tränat, handlar kläder och vinterskor till barnen.. Idag har jag pärlat lite pärlplattor med barnen, pluggat lite, tränat ett intensivt 20-minuters pass, räknat lite på vår resebudget inför Floridaresan.
 
Ikväll lagade jag Nachos till kvällsmat. Barnen uppskattade det väldigt mycket kan jag säga och jag med för den delen. Tindra sa att hon skulle äta 1000 portioner. Haha! =) Nu ska jag och barnen burra ner oss i min sherpafilt i soffan med lite gottis och titta på X factor.
 
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0