Huvudvärk ggr 1000!!

Usch! Mår inge vidare nu. Sitter här och fryser, har två koftor på mig och mössa, men fryser ändå. Sen har jag bultande huvudvärk. Har kollat temperaturen men jag har ingen feber. (inte än, *ta i trä*) Undrar om det är vädret? Vi säger så sen blir det nog bra! =)

Jobbade idag till tolv, sen hem och plugga. Känns som att det är de enda jag gör nu för tiden. men snart är det över, eller över är det inte. Men jag har sommarlov iallafall, eller egentligen inte för jag ska ju jobba hela sommaren. Ääh, ni fattar! Haha! De här blev en flummigt inlägg om precis ingenting. Lovar bättre uppdatering så fort de värsta har gått över. Promise! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0