Nu har influensan nått mig..

Fy vilken jobbigt natt vi hade inatt. Mille gnällde och hade sig och pratade i sömnen jätte högt hela natten. Frammåt tre tiden kände jag på honom och han var kokande het, tog tempen och han hade 40,2 grader!! Usch! Blev lite orolig där, gav han alvedon och väntade en halvtimme för att se om tempen had gått ner och det hade den och tur var väl de! Annars hade det kunnat sluta med ett besök på Barnakuten.

Mille sov jätte länge idag, till halv ett för att vara exakt. Och guess what?! Jag har fått feber nu också och ont i halsen och alla leder. Fy usch och blää! Jag har bara legat i soffan i min badrock hela dagen förutom att fixa med barnen då. Men fy så jobbigt det är! Barnen har varit feberfria hela dagen idag och det märks för dem yrar omkring här i lägenheten. Så det har varit lite jobbigt för mig, men men det är bara att bita ihop och vila så mycket som möjligt. M kommer hem vid tio ikväll iallafall. =)


Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-03-15 @ 19:36:02
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0