Huvudvärk gånger 100..

Hela dagen har jag haft huvudvärk till och från. Vaknade med huvudvärk, vilket jag hatar. Sånt kan förstöra en hel dag! Sen kom det tillbaks nu på kvällen! Usch! Hoppas det går över snart för om en stund börjar Top Model Sverige och sen är det Project runway. O huvudvärken inte försvinner kommer jag inte orka ligga framför tvn och går då istället och lägger mig.

Idag har vi fått ihop barnens våningssäng och de älskar den, de har lekt i deras nya rum sedan de kom hem från dagiset! Så vi har fixat och ändrat om totalt i deras rum. Jag lovar att visa bilder senare! =)

Näh, nu orkar jag inte skriva mer, huvudvärken börjar bli för jobbig!

MYDAL Våningssängstomme IKEA Stegen kan monteras på höger eller vänster sida av sängen.
Det blev en sån här våningsäng. Vi vill dock vitlasera den, men det får blir vid ett senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0