Härliga lördagskväll...

Vi var på Leos lekland i ca 3 timmar men det räckte gott och väl. Tindra fick bara vara där i 1,5 timme för hon skulle på kalas, sitt första kalas. Hon kom hem för en stund sedan och hon tyckte det var jätte kul! Vi funderade själva att annordna ett kalas åt barnen med deras kompisar men vi känner att det får bli nästa år. För annars skulle vi fått bjuda alla på hela avdelningen, vilket är över 30 barn, och det känner jag att jag inte orkar/ har tid med just nu!

När vi kom hem från Leos la jag mig i ett bad, kände att jag behövde det. Jag var ju nästan lika aktiv som barnen. Hehe! =) Strax kommer min mamma och syskon hit. Vi ska ha lite mello-mys hemma hos oss. Det blir langos och sedan melodifestivalen. Vilka hejjar ni på? Jag tror och hoppas att Loreen vinner. Men självklart hejjar jag även på Sara, min bästa barndomskompis som sjunger med Ranelid. Du är grym gumman!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0