Här har jag inte varit så aktiv. Det är ti...

img_9682 (MMS)

Här har jag inte varit så aktiv. Det är tidiga morgnar och sena dagar. Jag har ju börjat min VFU denna vecka, och den här gången är jag på ett nytt ställe och i en förskoleklass. Det är lite skillnad på att vara med 1-2 åringar. Men det är kul och jag trivs jätte bra. Inte de bästa tiderna dock. Nu är det fredag iallafall och det ska bli sååå skönt med helg!! Ja just de, Mille fyller ju år om två dagar, på söndag. 3 år och stora pojken nu ju, kan inte fatta att han har blivit så stor! Så på söndag blir de lite firande, nästa helg blir de kalas för båda barnen. Tindra fyller ju åt nästa fredag! Nog om de, lovar att jag ska uppdatera bättre nu i helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0